SOL

Solen skiner utanför fönstret och det ger ett helt underbart ljus, gud vad jag längtar tills det är sol varje dag så att det lyser så här fint i lägenheten varje dag och värmen kommer.
Hörde att det va mycket snö i sverige, får mig säkert en chock när jag kommer dit senare idag. Här har oxå kommit snö men inte så överdriver mycket fast iofs kanske det är mer snö i nått annat område här i Köpenhamn, får se sen när jag beger mig ut.
Ska snart iväg till min tandläkare och prata med dom lite, ingen behandling eller undersökning idag som tur e.
Förresten fr.o.m måndag så startar jag på ett nytt schema på jobb, ska först köra det på prov i 2 veckor och går det bra så ska jag fortsätta på det. Hoppas verkligen det går bra för det hade varit en sån otrolig lättnad.
Sover hos mamma ikväll så vå hörs nog senare efter jobb.

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0