Sjuklingen & jag

Har varit & handlat medicin till sjuklingen inne i sovrummet. Han va på jobb i morse men fick gå hem därifrån för han är fortfarande jätte dålig. Ligger och hostar så att han kräker och näsan rinner, tror han har feber idag oxå men jag e inte säker för jag har inte kollat idag. Inhandlade panodill, hostmedicin & nässpray till honom och nu håller jag på att göra soppa till honom.

Känner mig lite dum eftersom att jag har svårt att hantera sjuka människor, det går bra i 2-3 dagar sen börjar jag bli irriterad och besvärad. Usch vad hemsk jag känner mig men jag kan inte hjälpa det det e bara så jag känner. Har själv aldrig varit sjuk mer än max 3 dagar så kanske därför jag har svårt hantera det.

Ordningen verkar vara tillbaka på jobb nu när alla andra människor e tillbaka på sina jobb och det känns jäkligt skönt för fy tusan vad det e tråkigt att arbeta när där inte finns något att göra. Dagen idag bara flög fram & helt plötsligt så skulle jag sluta. Ska upp tidigt 2 morgnar till sen e jag ledig i 2 dagar och därefter e det jobbe helg.

Ska kolla soppan nu och fixa med lite andra saker. Hörs kanske senare annars får ni ha en super nice kväll.


Det ni ville säga
Postat av: Tess

haha din lilla elaking.. ;) e han dum så ge han möjlk soppa.. hahahaha.. :) förstår vad du menar, pallar inte heller när folk e sjuka, fast en annan har feber får man ändå sköta hemmet och de bsra ligger och ska bli servade.. hahahaha

2010-01-11 @ 20:23:33
URL: http://missplaymate.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0