På språng

Så va det dax att sticka på jobb igen. Har fått sett Twilight denna förmiddagen så dagen börja bra ;-)
Har fått sålt både min sonyericsson mobil (w715) och min gammla samsung mobil på tradera. Trodde inte jag skulle få så mycket som jag fick för dom men fick sålt W715 för 1200 & samsungen (som funkar fint men är mega repig) för 410 kr så jag e mega nöjd.
Ska ringa till lönekontoret idag och snacka med henne där, måste få rätt på det här nu med hur vi ska fylla i ob:n så att det bli rätt hädanefter och så måste jag fråga henne en sak ang semester dagar som man har kvar.
Hoppas ni får en fantastisk dag

Det ni ville säga
Postat av: Tess

Sådär 25plus hade inte varit fel. Johan pratade med micke han sthlm han har flyttat till miami o där var sådär 25-30grader. Jag vet vem som ska på semester till miami snart ;)

2010-01-08 @ 08:08:36
URL: http://missplaymate.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0