Överdrivet mycket

Alltså jag kan inte förstå att man kan ha så mycket tvätt när man bara är 2 st men sen å andra sidan så har jag inte tvättat på ca 2 veckor så det kanske inte e så konstigt. Har iaf kommit igång med tvätten och har hela denna dagen och nästa på mig om det behövs, tänkte dela upp det på 2 dagar eftersom jag inte har så mycket plats att hänga upp tvätten på.
Längtar tills älsklingen kommer hem så att vi kan mysa lite, har knappt sett varandra på hela veckan och inte i helgen heller för den delen för då jobbade jag precis som jag ska göra denna veckan.
Vecka 3 nu så nu är det max 1 månad kvar tills vi får möblerna, hoppas verkligen dom kommer tidigare det hade varit sjukt nice men med vår otur så blir det säkert vecka 7 men jag fortsätter hoppas.
Ska klippa mig på måndag kl 12, har inte varit hos frisören sen i sommras tror jag det va, har iaf inte klippt mig sen jag flyttade hit och det va i september. Mitt hår är verkligen i behov av stor hjälp men som tur e så känner man ett par stycken tjejer här som är frisörer.

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0