Okej dag ändå

Nu e jag hemma & dagen har väl varit ganska okej trots allt. Va typ inget alls att göra på jobb, förstår inte varför vi ska vara full personalstyrka på sånna slöa dagar. Snacka om personalkostnader men det e ju inte min huvudvärk =)
Trodde älsklingen skulle sova när jag kom hem men han satt upp i sängen när jag kom hem och klaga på att han inte kunde sova, han har väl sovit allt för mycket dom senaste dagarna när han bara legat hemma och varit sjuk.
I morgon ska jag titta på Twilight innan jobb, har snart läst ut boken för andra gången och känner att jag behöver se filmen, har jag iofs velat i över en vecka nu men inte riktigt haft tid men i morgon så.

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0