När kommer våren???

Seriöst alltså var fan tar värmen vägen? Ja jag vet att det inte kommer att va 20 grader varmt nu men snön kan iaf försvinnan och 5+ hade iaf inte skadat. Gud så trött jag e på detta vädret, känner mig instängd eftersom jag hatar att gå ut när det är kallt och därför helst inte går utanför dörren om jag inte måste.
Vilken tur att det finns många härliga serier som man kan titta på, har tjuvstartat på en ny serie som skulle ha premiär nu snart eller så har den precis haft det. Den heter The Vampire Diaries, japp ännu en sån där om vampyrer vilket passar mig utmärkt för jag har allltid tyckt om historier om vampyrer. Serien är faktiskt riktigt bra men inget slår twilight så klart.
Fick tvättat en himla massa igår men har lite kvar idag, skulle ju dela upp det vilket jag oxå gjorde. Ska dock inte sätta igång med tvätten förrän senare för nu ska jag fortsätta kolla på serier.

Det ni ville säga
Postat av: Vicky

Den serien är beroende framkallande, jag följer den maniskt :) Haha

2010-01-25 @ 19:42:06

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0