Max 4 veckor

Nu är vi redan inne i vecka 3 på detta nya året och det är max 4 veckor kvar innan vi får våra nya möbler. Skulle få dom senat vecka 7.
Jag har jobbat i helgen + att jag inte har varit helt på toppen så jag har inte orkat blogga något. Hade en djävuls huvudvärk i lördags och den vägrade ge med sig så det slutade med att jag gick hem tidigare från jobb för att sova. Slocknade nästan direkt när jag kom hem och sov så hårt att jag försov mig på söndagen =( verkligen en dålig weekend.
Va inte hemma förrän efter 1 01.00 inatt och va mega trött, åt lite och sen somna jag som en stock och har sovit fram till 11 tiden. Vaknade tack vare att jag ställt väckar klockan annars hade jag nog inte vaknat nu heller, är helt slut fortfarande. Den här jäkla förkylningen får gärna försvinna snart så man kanske får tillbaka lite ork och slutar vara så trött.
Är inne på sista boken igen förresten, har snart redan kommit halvvägs. Fast att jag läst den en gång innan och vet vad som kommer hända så är den fortfarande lika bra tycker jag och jag har verkligen svårt för att släppa den.

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0