Mani sjuk

Stackars mani e fortfarande sjuk, tråkigt som tusan e det för han bara sover och sover hela tiden och det har han gjort i snart 4 dagar. Jag har inte varit på topp heller men nu känner jag mig mycket bättre och är pigg och vaken så därför e det ju mega tråkigt att sitta här helt ensam.
Försöker luska ut vad som e fel med ob:n och jag har suttit och läst en del i avtalen som jag hittade men enligt det så verkar det inte va sånt fel som jag trodde. Åh, blir galen. Dom borde  bara ha en skiss på jobb om hur man fyller i skiten så hade det varit tusen gånger enklare men förhoppningsvis kan vi fixa det efter att jag rett ut det här med en del hjälp från olika håll.
Nu ska jag titta på family guy med gubben om jag kan få liv i honom =)

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0