Ledig dag, så underbart

God morgon på er, hoppas ni har sovit gott. Såg en ny serie som började på tv igår kväll, Flashforward, riktigt bra va den och man ville bara se vidare men får vänta tills nästa söndag.
Idag ska jag iväg och klippa mig och jag längtar sjukt mycket, ska snart upp och äta nått litet till frukost sen ska jag sticka hemifrån vid lite innan tio.
Lönen kom idag och den försvinner lika fort som den kom, får ju lite mindre en vad jag egentligen skulle haft eftersom jag är skyldig jobb pengar fortfarande så istället för 18 tusen så fick jag bara 14 tusen men det ska nog gå min kära make får ju desto mer + att denna månaden får han en veckas lön mer. Har iaf fört över pengar till mig svenska konto så att jag ska kunna betala mina räkningar som jag har där.
Ska va duktig och söka fler jobb idag, måste väl för tusan snart få tag i ett jobb med en lön som är minst lika bra som den jag har nu, minst 12 tusen danska utbetalt efter skatt gärna mer =)

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0