Läntar till värme & stranden

Nu har jag börjat min anti vinter kampanj eller min sommar kampanj kan man väl oxå kalla det beror på vilket sätt man vill se det på. Det de handlar om är enkelt, jag är sååååå trött på vinter kyla, alla dåliga väder och vill, nej förlåt, jag behöver sommar och värme nu så jag börjar lite försiktigt med en sommar bakgrund sen får vi se vad nästa steg blir. Antagligen blir det at börja sola igen, bli brun och fin sen blir det väl nån soldans o.s.v
Jag tror starkt på den här kampanjen och det viktigaste är väl att man har en övertygelse, en tro på det man håller på.

Det ni ville säga
Postat av: Rebecka

JAg håller helt och håller med dig så jag tror att jag ska joina din sommarkampanj.. vet dock inte hur man bytar bakgrund sådär men yees jag är med dig..Nu SKA vi ha sommar fort som attan...haha..

2010-01-14 @ 11:02:30
URL: http://rebeska.blogg.se/
Postat av: Lina

jatack, jag e med dig! SOMMAR

2010-01-15 @ 22:06:29
URL: http://swiipii.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0