Kvälls mat

Sitter hemma i mammas kök och håller på att värma lite mat, mega hungrig e jag och börjar bli ganska trött så det ska bli skönt att krypa ner under täcket och somna till vänner avsnitt.
Mamma är på väg hem, hon har varit och tränat lite handboll, så himla duktig min mamma. Nog inte många kvinnor som närmar sig 50 som fortfarande tränar handboll men min mamma är ju inte vilken kvinna som helst hon e ju wonder woman ;-)
Jag missa matchen idag mellan Danmark & Kroatien men älsklingen satt och såg den med Mads & Walle så han höll mig uppdaterad och det blev Kroatien som vann med 27-23.
Annars har denna dagen varit väldigt behaglig faktiskt förutom en kort incident tidigare på förmiddagen men eftersom resten av dagen har varit så skönt så känns det som om det andra inte har hänt.
Nu ska jag snart hoppa i säng, börjar ju tidigt i morgon. Hoppas ni sover gott, hörs mer i morgon.

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0