Jobbe weekend

Tänkte göra mig klar för att hoppa i säng nu så att jag inte är så trött i morgon när jag måste upp för att åka till jobb, japp det stämmer det är dax för ännu en weekend som endast består av arbete, arbete och åter igen arbete
Idag har jag inte gjort något vettigt alls, har bara varit en sån slappe dag. Låg i pyjamas på soffan tills Billy kom hem sen palla jag mig in i duschen och fick på mig andra kläder.
Fixade lite att äta till mig och älsklingen sen har vi slappat tillsammans resten av dagen. Svårt att komma på nått att göra när man försöker va sparsam för nästan allt man gör nuförtiden kostar pengar ju och så ska jag jobba helg vilket begränsar möjligheterna ännu mer. Tur att vi har varandra iaf =)
Hoppas ni har en super trevlig fredagskväll så hörs vi förhoppningsvis mer i morgon.


Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0