Inte mjölk

Nu har vi fått bekräftat att mani inte ska ha någon mjölk iaf. Gjorde te till honom innan med mjölk i vilket resulterade i att han kräkte så efter det fick han te utan mjölk och det gick fint.

Har bäddat rent här i sängen för det behövdes verkligen efter att min kära man har legat här och svettats. Min sida va ren men det kändes ändå ganska oläckert så jag bytte allt.
Sitter här i sängen och gottar mig med godis och cola, funderar på om jag snart ska sova för jag ska ju upp mega tidigt i morgon. Har förmiddagen denna veckan och det hade faktiskt varit skönt om jag inte hade varit allt för trött i morgon.


Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0