Get Rich Or Die Trying

Jag och Billy har precis kollar på 50 cents film, Get rich Or die Trying och den är bara så jäkla bra. Blev helt rör flera gånger i filmen. Billy hade sett den förr men inte jag, jag hade inte ens märkt att han hade den och har haft den hela tiden. Har ni inte sett den så se den, har ni sett den, se den igen för den e fan värd det.

Annars har dagen varit väldigt lugn, jag har gjort rent lite här hemma och tvättat all vår smuts tvätt. Har även fått sänt en jobb ansökan så jag är ganska nöjd med mig själv idag måste jag säga.
Har inte varit utanför dörren idag för det är alltså för kallt för mig, jag går bara ut i kylan när jag måste som när jag ska jobba annars blir jag helst inne. Man skulle varit björn så man kan gå i ide på vintern. GE MIG SOMMAR & VÄRME!

Stackars Billy har blivit sämmre igen, han måde lite bättre i torsdags och igår men idag är han helt slut och hostan har kommit tillbaka igen. Tycker så synd om honom, det suger verkligen att vara sjuk. Själv har jag riktigt ont i mit huvud nu på kvällen och det blir bara värre och värre känner jag så det e nog snart dax att hoppa i säng och vila.
Hoppas ni alla har en underbar lördag, vi hörs mer i morgon.

Det ni ville säga
Postat av: Tess

jag har försökt se den filmen typ 3 ggr men somnat varje gång :(

2010-01-09 @ 23:44:10
URL: http://missplaymate.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0