Cykel

Billy har fått hem sin cykel och håller på att sätta ihopa den nu. Han kände sig som ett barn på julafton sa han innan haha.



Jag har tvättat lite och resten av kvällen blir det väl bara att slappa. I morgon ska vi ut och köpa present till Anne & Beate för vi ska på födelsedagsfest för dom i morgon kväll och jag längtar.
Jobbe dagen gick väldigt bra och snabbt. Nu e jag ledig hela helgen och på måndag går jag på det nya schemat. Längtar faktiskt till att få testa på det nya och se hur det känns. Det va längesen jag längtade efter nått som hade med jobbet att göra men det gör jag faktiskt nu och det känns helt underbart.

Det ni ville säga
Postat av: hubb

tack söte :) sov sött

2010-01-30 @ 01:47:45

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0