Borstar tänderna!

Sitter här i soffan nu och borstar tänderna, snart dax igen att bege sig mot jobb. Tänkte att jag skulle gå ganska tidigt idag så att jag kan va säker på att jag inte blir sen, förhoppningsvis.
Ansökan tar jag och skriver i morgon istället när jag har massa tid på mig och även kan få lite hjälp och tips från älsklingen.
Verkligen svårt att ta sig samman och sticka till jobb när man redan längtar hem när man sitter här i soffan haha.

Har många funderingar nuför tiden, mycket handlar om mig själv och min egen person. Vad jag kan göra för att bli en bättre människa. Inte i andras ögon utan för min egen skull, för att jag själv ska känna mig som en bra människa. Håller verkligen på att ransaka mig själv, längesen jag hade en sån här period sist men antagligen har jag tappat bort mig själv nån stanns på vägen den senaste tiden vilket gör att jag inte känner mig helt nöjd med den jag själv är. Självransakan har alla behov för lite då & då antar jag. För mig är det iaf viktigt att jag kan stå för den jag är och det jag gör.
Ha en underbar fredag eftermiddag så hörs vi kanske lite senare.

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0