Äntligen fri

Kom hem för en liten stund sen, kunde sluta tidigare idag eftersom jag va så duktig igår. Riktigt skönt att vara hemma och i morgon e jag ledig, kommer bli så skönt och jag ska äntligen klippa mig. Är spänd på vilket resultat det kommer bli men det märker vi i morgon någon gång efter kl 12 =)
Måste ner till nån myndighet i morgon oxå, är inte riktigt säker på vilken men jag ska prova där var jag fick mitt cpr-nummer iaf och se vad dom säger skulle det va fel ställe så kan dom säkert upplysa mig om vart jag ska gå. Ska även till min tandläkare i morgon och betala en räkning som jag helt glömt bort, ofett men det måste betalas, vill ju inte hamna i skuld någon stanns.
Nu ska jag mysa ner mig i soffan resten av kvällen, får se om älsklingen joinar mig nån gång om han kan slita sig från sitt spel hehe


Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0