2010






Välkommen till ett nytt år, 2010, känns så skumt när man säger det.
Jag har varken haft ork eller lust att skriva här förrän nu så ni får ursäkta min lilla "ferie" här från bloggen. Hoppas ni alla hade ett riktigt fett nyår, jag hade det fetaste nyår ever. Hade så sjukt kul och vill bara spola tillbaka tiden så att man kan få återuppleva det igen.
Började med att vi va här hemma hos oss, 14 st som åt, dansade och hade sjukt skoj. Senare nån gång efter tolv så drog vi vidare till Roskilde, hem till 2 vänner som vi känner. Taxi turen dit va cden bästa taxi turen ever, shit snacka om glad för en taxi tur men hade ni varit med så hade ni förståt varför.
Träffade as måga som vi kände i Roskilde och vi dansade som galningar hela natten. Billy lyckades dra på sig en trevligt förkylning som han dock har smittat mig med, tack älskling, så nu har vi legat hemma i sängen i ett par dagar och inte gjort nått alls. Börjar bli ganska rastlös och hoppas verkligen att jag kan va tillbaka till jobb i morgon för jag orkar verkligen inte ligga hemma mer.
Denna eller nästa månad får vi våra möbler, med vår otur så blir det säkert nästa månad men i vilket fall som helst så e det inte långt kvar nu.
Där har blivit nått fel med min OB och problemet är att vi inte är riktigt säkra på var felet/felen ligger så det kan ta ett tag att reda ut det men man kan ju alltid hoppas på att jag får tillbaka massa pengar haha.
Nu måste jag & älsklingen pälsa på oss och gå ner till affären för vi har inget att äta här hemma eftersom vi inte varit utanför dörren på typ 4:a dagar. Hörs kanske senare.


Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0