Städ tanten

Håller på att storstädar hela lägenheten och har bara lite kvar men tog en paus i väntan på att golvet ska torka så att jag kan ställa en del saker på plats och flytta på en del andra. Riktigt stolt över mig själv att jag äntligen har tagit tag i det, ska bara bli bättre på att göra det lite oftare.
I morgon e det back to work och det känns faktiskt inte så jobbigt, det nya schemat har verkligen gjort att jag mår en hel del bättre och det känns sjukt skönt.
På tisdag kommer våra möbler och dom skulle komma mellan 9-11 nån gång och då behöver jag förhoppningsvis inte flytta min jobbe dag till onsdag (då jag egentligen ska va ledig eftersom jag jobbar lördag) Ska flytta på möblerna som vi har här i v-rummet senare ikväll för i morgon jobbar jag hela dagen och har inte tid.


Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0