Påkörd

Håller på att värma lite mat här hemma hos mamma, jobbar men håller rast just nu.
Tidigare idag, i början på arbetspasset så blev jag påkörd bakifrån vid en rondell. Som tur va så hände inget allvarlig, har bara haft lite huvudvärk under dagen och arbetsbilen verkar ha klarat sig från skador tog dock hans uppgifter ifall det skulle va nått problem.
Det e bara katterna som e hemma, mamma är i stan på nått möte förmodar jag och Uno han e nog och jobbar.
Själv har jag drygt 3 timmar kvar av denna arbetsdagen sen kan jag åka hem och krypa ner under täcket bredvid min kära man och så börjar jag inte förrän klockan 14.00 i morgon =)
Hoppas ni haft en bra dag, hörs nog inte mer förrän i morgon.

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0