Nu e dom här

Dom har kommit och är igång med att lasta hissen med dom första möblerna =D Snacka om att jag känner mig som ett litet barn på julafton, detta e det bästa som har hänt hitentills på detta året iaf. Känns helt overkligt men det e fan sant hehe.
Jag va uppe ganska tidigt, 8-tiden steg jag upp för att hoppa in i duschen så jag hann göra det innan dom skulle komma med möblerna. Har hunnit vika in tvätt som legat i färdig tvättad i tvättkorgen alldeles för länge.
Nu kommer jag hinna till jobb idag så jag behöver inte flytta min jobbe dag.
Längesen jag bjöd på ett smaskigt trance nummer så det ska ni få nu men för guds skull lyssna endast om ni har ordentliga högtalare med bra bas annars förstörs hela låten =)


Bizzare Contact - Out of your love

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0