Nack spärr

Stackars baby har nack spärr och har haft ont sen igår. Han kan knappt röra sig så ont han har så han blir nog hemma från jobb idag. Själv ska jag alldeles snart sticka iväg mot jobb, ska ta tåget halv åtta. Jobbar 9-21 idag oxå om jag inte hinner skriva 40 st tidigare för då kan jag sluta tidigast kl 17.00 Ska jobba i morgon oxå men inte så länge, det e bara från 10 till 17.30 =)
Ska på födelsedagsfest i morgon för Walle, han fyller 30 och blir en gammal man. Kommer nog bli kul för där e många som man känner som kommer och så kommer hela hans familj typ och dom har jag aldrig träffat för.
Nu måste jag göra mig klar så att jag inte blir sen.

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0