Mysig lördag

Lördags eftermiddagen/kvällen blev jätte mysig. Michele & Simon hämtade upp oss här hemma efter att dom hade varit och handlat på Field's sen körde vi hem till dom och fixade ihop lite mat och ett par drinkar. Va hemma strax efter tolv nån gång och hoppade direkt i säng. Riktigt skönt att bara haft en lugn helg.

Michele & Simon har fått ett nytt husdjur/damsugare i julklapp av Micheles föräldrar och det är en sån som jag och Billy snackat om att vi skulle skaffa. Det är en sån självgående damsugare och just den som dom har är av märket iRobot, det är oxå en sån som jag och Billy vill ha.


Idag händer inte allt för mycket, kl 16.30 börjar dom sända de avsnitt av Flashforward som har gått dom senaste söndagarna och så avslutas det med ett nytt avsnitt kl 21.00 så det har vi planerat att vi ska titta på för vi har missat nått avsnitt nån söndag.
Älsklingen sitter och spelar och jag ligger i soffan och tänkte se om jag kan kolla på några avsnitt av en serie.


Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0