Mat till jobb

Håller på och gör spagetti & köttfärssås, ska äta nu ikväll men gör det framför allt för att jag ska ha mat till jobbet i morgon och på fredag. Har även gjort scones igen innan idag, känner mig nästan som en liten husmor.
Brände precis mig lite på fingrarna när jag skulle lyfta av locket, svin varmt ju. Man e ju inte allt för van vid att stå i köket ocg tänker väl inte alltid efter.
Har suttit och kollat runt efter bilar på nätet idag, måste snart ha en bil innan jag blir galen. Ingen fancy bil bara nån liten billig en som rullar UTAN problem, har ju alltid sån otur med bilar. Bil MÅSTE jag ha, känner mig inte komplet utan bil, jag utan bil det är inte jag. Ja ni fattar vad jag menar =)

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0