Kvällsmat

Så nu har vi fått i oss kvällsmat och är båda två mätta och belåtna.
Har klippt Billys vax hår innan, tycker verkligen inte om att göra det men vad gör man inte för gubben sin som för den delen börjar bli väldigt tunnhårig uppe på huvudet.
I morgon startar jag veckan med ett 12 timmars pass och jag ser faktiskt fram emot det, hela mitt nya schema ser jag fram emot för det är så mycket bättre än mitt gammla. Jag trivs mycket bättre med 12 timmars passen för dom är inte alls så stressiga som dom korta passen. Jag har inga problem med att få ihop de lapp jag skall sammtidigt som jag har tid till att köra på andra små ställen som jag inte hinner med annars.

Ikväll har jag och en annan person fått snackat ut och rätt ut de frågetecken som fanns och det känns sjukt skönt för det har funnits frågetecken under en längre tid och jag har velat ta upp det med denna personen men jag har helt enkelt dragit ut på det för jag viste inte hur jag skulle konfrontera personen och framför allt viste jag inte var jag skulle börja men nu är det uträtt och det känns sjukt skönt.

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0