Inte förrän på tisdag

Godmorgon på er allihopa, har ni sovit gott. Själv känns det som om jag kan sova och sova och sova men blir aldrig riktigt utvilad.
Igår eftermiddag/kväll började det snöa....igen. Man är ganska trött på den nu kan jag lungt säga, jag som inte ens tycker om snö från början. Jag är en sol människa, får aldrig nog av sol och värme men kyla och snö det får jag nog av innan det ens hunnit komma.
Förresten så hade det blvit nått fel ang. leveransen för den skulle inte komma förrän vecka 8, var och vem som gjort fel det veti tusan men det e skit samma för nu har vi fått en dag och på tisdag kommer äntligen våra möbler. Kommer bli helt sjukt när dom äntligen står här, just nu känns det så overkligt
Väntar på att vice värden skall komma nu klockan 10.00 och förhoppningsvis äntligen fixa alla dom små problemen som här e med lägenheten. Förutom det har jag inga stora planer för i helgen, blir mest slappa och ta det lugnt vilket känns väldigt skönt. Kanske ska baka nått i helgen, gubben låg och gnällde lite igår kväll att han ville ha kaka så kanske kan jag hitta nått smarrigt och inte allt för komplicerat recept.

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0