I want summer

Jag vill så gärna att det ska bli sommar, min längtan efter sommar är obeskrivlig. Jag saknar att kunna va ute utan att frysa, gå i tunna kläder till långt in på kvällen. Kunna va ute vid denna tiden och det är fortfarande ljust, gud alltså, jag tror aldrig jag längtat så här mycket efter sommaren.
Är för den delen sjukt uttråkad, är inte van vid att bara sitta hemma när det är helg för antingen har jag jobbat eller så har vi varit iväg på nått festligt. Känner inte för att festa heller men det är svårt att vänja sig vid att bara va hemma och slappna av när man inte gjort det på väääääldigt långt tid.
Tänkte göra lite mat till mig och gubben sen. Har förresten bakat scones idag och det gick förvånansvärt bra och det va ju sjukt lätt att göra så det är nog något som jag tänker göra fler gånger.

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0