Hemma igen

Brors födelsedags firande va jätte trevligt och mysig. Fick smörgåstårta och till efterrätt en mega god tårta som jag oxå fick med mig en bit av hem. Det va verkligen en härlig stämmning med massa snackande skrattande, riktigt mysigt va det faktiskt.
Nu är jag och älsklingen hemma igen, kom hem för en liten stund sen. Resten av kvällen blir det bara typisk söndags slappning. Börjar inte förrän klockan 14.00 i morgon så jag får lite sovmorgon men ska ändå försöka komma upp vid 8-9 tiden så att jag kan hinna tvätta lite.
Hoppas ni har haft en underbar weekend, hörs nästa vecka ;-)


Det ni ville säga
Postat av: Tess

Haha eller hur :) men du såg väll också att jag gått upp? :)

2010-02-15 @ 08:19:48
URL: http://missplaymate.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0