Hemligt nummer

Någon med hemligt nummer har ringt mig vid 3 olika tillfällen, första gången var sent igår kväll och då hann det inte ens gå fram en signal, så bara att det blinka till i mobilen, innan personen la på och sen har det ringt idag vid 14-tiden när jag va på jobb och sen nu på kvällen vid 20-tiden när jag va på väg hem från jobb och hade mobilen på ljudlös. Hatar när folk ringer från hemligt nummer och speciellt när dom inte lämnar nått meddelande om man inte svarar. Eftersom personen har ringt 3 gånger så förmodar jag att det är viktigt och då borde dom fan lämna ett meddelande på telefonsvararen iaf.
Hemma nu iaf som ni kanske förstår. Billy sitter och spelar på sitt ps3 och jag sitter som vanligt med datan i knäet här i soffan. Har solat efter jobb & tänkte att jag ska sola lite snabbt i morgon oxå, projekt sommar har startat ;-)


Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0