Grape frukt

Sitter och äter en grape frukt och ska snart sticka ner till tåget för att åka till jobb.
Har varit så skönt att sova, as always, i morgon kan jag oxå sova för då e jag ledig.
Hade tänkt att sticka in till banken ( i sverige) idag men jag gör det på torsdag eller fredag istället. Ska lägga om mitt lån.
Ringde till ekeby möbelaffär igår och skulle kolla vilken dag våra möbler skulle bli levererade men det kunde hon inte svara på än, dom ringer 1-2 dagar innan så får man bara se till att vara hemma då så mest troligen måste jag be chefen om nån dag ledigt nästa vecka eller så kan jag bara flytta en av mina jobbe dagar till en annan.
Idag jobbar jag bara från 14 till 21 så det blir en ganska kort dag.
Måste packa ihopa mig nu så jag hinner ner. Ha en super bra dag.

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0