Fisk, nej tack

Provade att äta fisk igår, tänkte att mina smaklökar kanske har ändrat mening. Hade fått en påse med en lax & potatismix av mamma som man skulle steka. Redan när jag höll på att steka det så kunde jag känna att fisk lukten inte tilltalade mig men tänkte att det kanske smakar gott ändå för det ser ju faktiskt gott ut, fisk kött. Prövade att äta, inte bara en tugga utan tog ett par stycken men till slut blev det bara för outhärdigt, fisk smaken bara växte och växte i munnen och till slut höll jag på att klökas så nej, Michella äter fortfarande inte fisk.
Bakada även rulltårta igår, med sån smörfyllning som smakar chocklad & kaffe och den blev faktiskt riktigt god. Skulle bara haft lite mindre sån smörkräm i och jag höll på att bränna rulltårtsdegen i ugnen mendet gick att rädda och Billy tyckte oxå om den. Liten husmor känner man sig som =)
Idag ska vi hem till Michele & Simon och hälsa på dom, bara umgås och slappa. Blir nog lite rödvin på det tror jag.


Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0