Bestämd!

Vet ni vad, jag har bestämt mig, bestämt mig för att lyckas här var jag bor nu. Inte nödvändigtvis i samma lägenhet men här i Köpenhamn för att bo i Köpenhamn har varit en dröm som jag haft under flera år, ända sedan jag va 17 år faktiskt så inte fan tänker jag ge upp den drömmen nu när jag äntligen är här.
Ni kanske tänker att ja men du har ju uppnått din dröm du bor ju i Köpenhamn och vist till en vis del har jag ju gjort det men det jag menar är att jag inte ska överleva här jag ska BO här. Jag behöver inte bli löjligt rik även om de oxå är en dröm (som känns lite svårare att uppnå) men jag ska iaf ha pengar så att jag slipper och oroa mig över det. Vist att pengar inte är orsaken till all lycka men face it utan pengar är du fan inte lycklig, jag är inte det iaf jag blir seriöst djupt olycklig långt in i hjärtat. Kan kanske bero på att jag e matrialist ut i fingerspettsarna. Jag älskar saker och jag verkligen älskar mina saker, jag skaffar inte saker för att andra ska se vad jag har jag gör det för att det gör mig lycklig och det handlar inte enbart om stora dyra saker nej nej, alla mina saker har betydelse för mig. I varje sak jag har ligger ett minne, en kännsla en doft, alla mina saker gör mig lycklig och varje ny sak som jag köper gör mig lycklig. Kläder är så klart svårast att göra sig av med, gammal klädesplagg som jag inte använt på ur många år som helst som vem som helst hade kunnat kasta utan att blinka men för mig gör det nästan fysiskt ont när jag tvingar mig göra mig av med dom. Jag skänker iaf mina gammla kläder till nån behövande för att bara kasta dom på sophögen det hade jag aldrig klarat.
Men jag tänker lyckas här som sagt och då kan jag skaffa mig en livs garderob, en garderob så stor att jag aldrig behöver kasta nått plagg ;-)

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0