Bara lördag

Så va det inte mer än lördag och det är mer än halva helgen kvar. Har inga stora planer vilket faktsikt är riktigt skönt. Håller på att tvätta lite och har satt igång diskmaskinen. Snacka om att det är sjukt skönt att ha diskmaskin, kommer nog ha svårt att leva utan diskmaskin efter att ha haft det.
På måndag ska jag ringa banken och lägga om mitt lån så att jag inte behöver betala lika mycket i månaden, det e bara tills jag har fått ordning på det ekonomiska sen så kan man ändra det igen.
Vaknade först mega tidigt idag "tack vare" min kära man som va uppe och rumstrerad vid 6 tiden. Han har ju vant sig vid att gå upp allt för tidigt eftersom han tränar och så innan jobb, inte klok den människan.
Jag ska nog kolla runder lite efter jobb nu och skicka ut några ansökningar. För ovanlighetens skull så har hoppet lämnat mig innan viljan, känns onödigt att skicka ut men jag fortsätter ändån bara för sakens skull.

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0