Både insidan & utsidan

Mina bästa vänninor har det hela! Deras personligheter är så underbara, charm har de bägge två så det strålar om det. Finns alltid vid ens sida i vått & tort, sätter inga krav och de accepterar mig för den jag är, även för mina fel och brister, det är äkta vänskap & det är kärlek. 5 års vänskap är vi inne på ,om jag inte har helt fel för mig, så mycket vi har gått igenom och så många minnen. Känner mig så lyckligt lottad över att ha dem i mitt liv.
Förutom deras underbara personligheter, som hade varit nok för mig, så måste ni oxå hålla med om att jag har oxå sjukt snygga vänninor och det är ju bara pricken över i:et, dom har helt enkelt "The full package"









Det ni ville säga
Postat av: Tess

Jag gråter fast på ett bra sätt. Du e helt underbar. Älskar dig mucho babe!

2010-02-28 @ 18:21:48
URL: http://missplaymate.blogg.se/
Postat av: mamma

klart dom är super snygga o bäst- dom är dina vänner och JAG tycker om dom

2010-03-03 @ 11:29:04
Postat av: Lina

du e för go hjärtat mitt <3

2010-03-05 @ 18:23:46

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0