Wierdoes

Jag har nog en förmåga att dra till mig alla dom, inte för att det alltid är en dålig sak men ibland önskar jag att jag inte hade den förmågan. Eller så står det "snacka med mig" i pannan på mig på alla möjliga språk.
Från det att jag gick på båten och hela vägen in till huvudbangården fick jag sällskap av en turk som bodde i sverige men arbetade i köpenhamn och han kunde typ nästan ingen svenska eller danska, han kunde heller inte engelska. De språk han kunde var turkiska & kurdiska och det är inga språk jag är någon hejjare på precis så det blev väldigt fåordiga samtal och istället hade jag ofrivilligt fått mig en följeslagare på nästan hela hemresan. Jag som tycker om min ensam tid.
Är iaf hemma nu och sitter i sängen med lite chips, cola & choklad bredvid mig. Älsklingen jobbar över idag så han kommer först hem inatt.
Förresten så vann HIF idag igen mot Åtvidaberg. Längtar sjukt mycket till tisdag då dom möter mff hemma.

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0