Vad gör man?

Sitter just nu och tänker en himla massa, vet varken ut eller in. Funderar och funderar men kan inte komma på nått svar som känns rätt. Tror bara jag får tänka vidare och hoppas på att jag kommer fram till något men har en känsla av att det kan ta ett tag tyvärr.
Är nog bara inne i en förvirrad period och förhoppningsvis är det snart över. Ska få i mig lite mat nu och sen lägga mig på soffan igen. Trött som tusan idag och blir inte piggare fast att jag sovit hela dagen typ. Hoppas att jag är mindre trött i morgon för då e det dax att vara tillbaka på jobb.

Det ni ville säga
Postat av: Mette

Hoppas inte det e nått som hänt gumman. Tänker på dig!Hoppas det löser sig. Kram

2010-04-22 @ 11:18:43
URL: http://partysubs.blogg.se/
Postat av: Tess

haha vafalls.. kan du skicka dina nummer till majje ?? ;(

2010-04-24 @ 09:38:40
URL: http://missplaymate.blogg.se/
Postat av: mamma

men hallo..du har inte sagt nåt till mig om det

2010-04-24 @ 19:17:09

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0