Underbar helg i Guldborg

Måndag e redan här men jag har halva min ledighet kvar innan jag ska tillbaka till jobb. Har ionga planer för idag, min man är mega tråkig och sover bara hela tiden. Har försökt att få honom att vakna till liv men det kan jag bara glömma.

Helgen i Guldborg var sjukt rolig. Hade så jäkla kul med bara massa trevligt folk. Spelade brändboll och åt mat och satt i trädgården medans det var sol ute och fint väder. Verkligen lyckat blev det och tråkigt när det tog slut men är sjukt nöjd med helgen iaf.

I morgon ska jag hämta mamma när hon slutar jobba sen ska vi titta på fotboll på kvällen, längtar =)

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0