Underbar dag

Jag har haft en helt fantastisk dag. Har först jobbat och då haft med min lärling som för övrigt är jätte trevlig och duktig.
Efter jobb åkte jag ner till knutan för att bli upphämtad av Ronja för jag skulle vara med och fira henne lite (fyller ju år på tisdag) sen kom mamma och hämtade mig. Tiden gick allt för snabbt där för jag hade gärna stannat lite längre men men. Vidare till 110 års fest för socialdemokraternas kvinnor och det blev verkligen super trevligt med mat, sång, lite dans och massa kacklande som det brukar bli med massa kvinnor ;-)
Är ganska trött (läs:ont) i huvudet nu och det ska bli så skönt att få sova. Ser fram emot att se HIF i morgon när dom möter Elfsborg på hemma plan och sen ska jag hem till min älskade man som jag är så lycklig över att jag har i mitt liv.
VIST E LIVET BARA FÖR HÄRLIGT!

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0