To make it work

Gårdagen startade bra. Jag tog kontakt med cheferna och hörde mig för om det fanns en möjlighet för mig att bli flyttad till Malmö. Hade inte allt för stora förhoppningar men det visade sig att chefen där hade planer på att utöka med en tjänst till och att jag mer än gärna kunde få den om det var okej med min chef och det va det så om allt går som det skall så startar jag i Malmö i september. Det kommer förkorta min resetid till jobbet med 3 timmar. Istället för att ha 4 timmars resetid till jobb så kommer jag endast ha 1 timmes resetid. Känns helt overkligt, för bra för att vara sant men det är sant.

Senare på kvällen när jag och Billy snackade i telefon så höll dock allt på att gå åt helvete, hela vårt förhållande hängde på en skör tråd och jag var helt enkelt tvungen att ta mig hem och fixa det hela. Ska jobba över de 2 timmarna som jag missa i slutet på arbetspasset. Tänkte att jag ska ta det i morgon då jag har en kort arbetsdag.
Vi fick snackat ut och har bestämt oss för att vi ska jobba på att bli bättre på att ha ett liv tillsammans för den senaste tiden har det i princip bara varit sova, jobba & festa och det är inget normalt liv man måste ju ha lite mer.
Vi älskar iaf varandra och är beredda på att göra allt för att få det liv vi verkligen vill ha.
Haha tänker bara på den låten med Cheryl Cole - Fight for this love så därför får ni den här


Det ni ville säga
Postat av: huba

känner igen de där, man bara sover tillsammans.. Men tur att det ordnade sig iallafall. Det är inte alls skoj när det blir sådär.

ha de bra & all lycka!! :)

2010-04-28 @ 01:57:13

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0