Sorry för dålig uppdate

Ledsen att jag inte har skrivit på länge men jag har helt enkelt inte haft någon tid. Har jobbat 9-21 torsdag, fredag och 10-17.30 igår. Har bara varit jobba, hem och sova och iväg och jobba igen. När jag varit hemma har jag inte orkat sitta vid datan för jag har haft ont i min mun sen i torsdags och det har verkligen tagit på mina krafter. Har inte kunnat äta ordentligt heller eftersom det gjort ont och heller inte kunnat prata så mycket som jag brukar.
Har antagligen fått någon sorts infektion i munnen som jag vaknade upp med på torsdag morgon. Har fortfarande lite ont men just nu känns det bättre. Har sköljt munnen med klorexhodin och käkat panodil så förhoppningsvis försvinner det snart helt.

Igår efter jobb åkte jag hem och gjorde mig i ordning lite sen åkte jag hem till Michele. Hemma hos henne tog vi en liten drink. Kvart över åtta gick vi ner och över gatan till en resturang som heter Kung Fu. Maten där va verkligen mega god och drinkarna va suveräna. Vi satt kvar där och snackade ända till klockan 1 på natten sen va det dax att gå hem. Hade en så himla trevlig kväll, Michele är verkligen en helt underbar människa och jag trivs verkligen i hennes sällskap. Har bestämmt att vi definitivt ska ses lite oftare.

Älsklingen är och jobbar nu, lite tråkigt att va själv här hemma men man får ju tänka på att han tjänar en HIMLA massa pengar när han jobbar övertid och speciellt nu på helgerna.
Själv har jag inga stora planer för denna söndag, tvätta lite och kanske städa lite men det får vi se senare under dagen.

Det ni ville säga
Postat av: Tess

snäckan! Prova Zyx om de har de på apoteket i danmark också.. De fungerar både för munnen och halsen om man har ont, tp bedövningsmedel i dem, de ska fungera.. Hoppas att de blir bättre snart..! Puss

2010-04-25 @ 20:54:10
URL: http://missplaymate.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0