Sol tajm

God morgon allihopa. Ännu en dag där man vaknar upp till den underbara solen, man blir aldrig trött på solen.
Har vikt lite tvätt och tömt diskmaskinen och nu ska jag snart äta lite frukost hade jag tänkt.
Ska hinna sola innan jobb och det blir nog inga problem för jag har verkligen gott om tid på mig.



Nu e vi redan halvvägs mot helgen. Jag jobbar idag och i morgon sen e jag ledig en hel vecka eftersom jag tagit ledigt måndag & tisdag nästa vecka och onsdag ska jag va ledig enligt schemat.
Tisdag ska vi kolla på skånederby, älskade HIF möter MFF och det är fan och med bara vinst som gäller!
Ska kolla igenom mina kläder och försöka komma på vad jag ska ha på mig i helgen, jag är en planerare när det kommer till kläder som jag ska ha på mig, iaf när jag ska ut, så därför vill jag ha det klart innan för annars blir jag stressad.

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0