Slösa

Alltså nu blir jag trött på mig själv snart. Satt och kolla på mitt konto och pengarna är nästan redan slut, inte för att jag hade över mycket efter att räkningarna var betalda men jag har gått och småhandlat såna onödiga saker och det är det som gör att allt försvinner innan jag nästan hunnit få dem. Får va slut med det nu, blir bara så trött på mig själv. Vet alltså inte vad jag ska göra.
Gubben fyller oxå år snart och han ska ha present och sen är det lite annat som jag planerar till. Gud vad det hade varit skönt om jag bara hade tjänat ett par 1000-lappar mer i månaden.

Nu ska jag slänga i mig lite frukost, ja jag vet det är lite sent för frukost men jag vaknade väldigt sent. Va vist tröttare än vad jag trodde. Ska se om jag kan få ordnat en del saker nu under dagen. Har en ledig dag för det hade jag verkligen behov för.

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0