Redan måndag

Så var det redan måndag igen, helgerna går allt för snabbt, fast iofs så hade jag bara en kort helg så det gick ju lite extra snabbt. Har iaf haft en riktigt bra helg och lever fortfarande på glädjen över att HIF vann.
Nästa gång HIF spelar hemma är tisdag den 20/4 och då jobbar jag men måste höra med chefen om jag kan va ledig då för dom ska ju möta MFF och det vill jag bara se. Malmö ligger ju 2:a i tabellen för tillfället och gud vad det hade varit härligt att få se HIF vinna över dom.
Har en ganska lugn vecka framför mig, ska bara jobba men sen till helgen så ska jag till fest med en massa andra. Mani ska tyvärr inte med för han ska på fest med jobbet istället. Hoppas dock att jag kan låna bil av mamma & Uno för festen är i Guldborg och det ligger en bit härifrån, annars om där e nån som har en extra bil att låna ut så får ni gärna hojta till. Behöver låna den från fredag till tisdag =)
Oj, magen kurrar och gnäller bäst att jag får i mig lite frukost.


Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0