Nytt sim ingen pin kod

Uppe ganska tidigt idag, vaknade först vid halv 6 tiden och va jätte pigg men tyckte att det var lite väl för tidigt för att gå upp då så jag la mig för att somna om igen men så vakna jag nu vid halv 8 istället och tänkte att det är lika bra att gå upp så kanske jag får ut något av dagen har iaf kommit igång med att tvätta, 4:a maskiner tvätt har jag att se fram emot.
Antagligen komer det några hantverkare vid 8-tiden som ska fixa en del små saker här i lägenheten som inte har blivit ordnade sen vi flyttade in.

Har förresten fått nytt sim kort till min mobil eftersom den mobil operatör som jag har hade blivit uppköpta eller gått ihopa med ett annat företag vilket resulterar i billigare avgifter för mig så så långt är ju allt bara bra. Problemet som jag har nu är att mailet som dom skicka, med pin kod till kortet, det har jag råkat slänga och därför skickade jag mail till dom igår ang att jag behövde få ett nytt sådant mail.
Får svar tillbaka att jag kan logga in på mina sidor så kan jag hitta pin koden där, problemet är bara att jag inte kan logga in på dom sidorna eftersom jag bara blir skickad till de gammla sidorna och nu kan jag heller inte ringa till dom eftersom jag inte kan använda mitt sim kort. Har skickat mail till dom igen men kommer nog inte få svar förrän tidigast kl 09.00 eftersom det är då kundtjänst öppnar. Vilken soppa alltså men förhoppningsvis så löser det sig under dagen.


Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0