Munnen bättre!

Munnen känns mycket bättre, kan knappt känna av det alls nu. Har kunnat äta utan att nästan börjar gråta för att det gjort ont.
Idag blir det jobb i sin vanliga ordning, börjar klockan 14 och det ska jag göra tisdag och onsdag oxå sen på torsdag ska jag jobba 9-21 och därför sover jag nog hos mamma från onsdag till torsdag.
Fredag är både jag och Billy lediga och då ska vi ha en dag för oss två bara, vet inte riktigt vad vi ska hitta på än men vi snacka om att gå till Tivoli inne i stan så kanske det. Det viktigaste är att vi tar oss tid tillsammans för det har varit så dåligt med det på sistonde och vi känner båda att vi saknar varandra.
Gud vad jag längtar till semestern, ska bli så sjukt skönt att komma iväg en hel vecka och bara få slappna av och få massa värme dessutom blir det hur mysigt som helst att få en hel veckan men min man, det blir massa tid tillsammans =)


Det ni ville säga
Postat av: huba

Nej jag har inte kollat där, ska göra det :) tack för tipset.

2010-04-26 @ 17:40:04

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0