Mag ont

Vaknade upp med ont i magen, verkligen oskönt. Känns dock lite bättre nu och jag ska snart bege mig. Har massa att göra idag. Ska först sola sen över till Sverige och hälsa på Lina. Måste ju se hennes nya lya och hur där ser ut och så får jag vinka förväl till henne för hon drar till Holland och ska stampa röven av sig. Därefter ska jag hem till mamma för att hämta bilen, ska låna den nu över helgen. In till stan för att lämna mat till bror och sen köra hem till Köpenhamn igen.
Väl hemma i Köpenhamn ska jag för det första ta ett bad (efter solningen ju) och sen ska jag både träffa Brian & så ska jag och Billy hem till en som heter Sören, vet dock inte i vilken ordning det blir men det tar vi då.

Igår på min rast va jag hemma hos Ann och hälsade på, har ju inte sett henne på skit länge. Lilla Stephanie har blivit sååå stor och Amanda snackade på för glada muggar hehe. Ann har oxå blivit stor eller rättare sagt hennes mage, japp, hon ska ha ett till barn nu i september =)
Blev bjöden på hemlagad mat. Älskar Anns mat, hon e verkligen super duktig på att laga mat.

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0