Linas nya lägenhet

Är nu hemma igen efter en liten runda i Sverige. Linas lägenhet var jätte fin, jätte mycket mer plats nu, nästan så att man inte riktigt vet vad man ska göra av sig själv hehe. Det var iaf kul att träffa Lina lite och snacka av sig en smula. Den lilla gotte grisen skall åka till Holland ikväll för i morgon ska hon på fest där och dansa röven av sig.

Vår älskade vän Tessan har införskaffat sig nya läppar, lite svullna va dom nu och jag har bara sett det på bild men glädjer mig till att se det på riktigt.

Har nästan precis tagit mig en dusch och ska strax klä på mig sen måste jag nog ringa till Brian och så ska vi hem till Billys nya bästis ;-)

Det ni ville säga
Postat av: Tess

minsann att du ska ;) haha ska få dem i hela nyllet ;) hahaha..

2010-04-16 @ 23:02:51
URL: http://missplaymate.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0