Lärling med på jobbet

Jag har haft lärling med mig på jobbet hela dagen, det hade jag i tisdags oxå och det skall jag ha resten av min jobbe vecka oxå. Blir lite trevligare att jobba när man har lite sällskap iaf när man är så glad för att prata som jag är.
Köpte en prinsess länga som vi dela på men vi har vars en it kvar som vi kan äta i morgon. Kom fram till redan i tisdags att vi båda ÄLSKAR den sortens tårta.
Ser fram emot helgen riktigt mycket. Ska sova hos mamma även på lördag. Lördag kväll ska jag med henne på nån tjej fest och på söndag ska vi & kolla på HIF när dom spelar mot i Elfsborg.

Det ni ville säga
Postat av: huhba

var de inte nu i söndags dom spelade i trelleborg ?

2010-04-09 @ 00:57:35

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0