Kudden från förr

För snart 9 år sen befann jag mig på en fest ute i skogen vid väla. På morgon kvisten när affärerna runt om hade öppnat så fick jag & en vän för oss att vi väldigt gärna ville borsta tänderna så vi traska in i den närmsta affären som då hette Robin Hood. Det första jag får syn på när jag kommer in är en dun kudde som jag bara måste ha så så fick det även bli. Denna kudde finns fortfarande med mig och jag sover gott som tusan på den om natten så det va ett väldigt bra köp måste jag säga.
Vi fick även skrivit våra namn på kudden & så klart var när den blev köpt.


Det ni ville säga
Postat av: mamma

JAG kommer också ihåg---tokiga älskade tjejer

2010-04-15 @ 14:17:26
Postat av: rebecka

haha fan va evil ja va ju osså me så fick ja inte va me på kudden vavava...hahaha :P den kvällen minns jag mycke väl =)

2010-04-15 @ 21:27:26
URL: http://rebeska.blogg.se/
Postat av: mamma

hahah är imponerad, rebecka, tänk att ni kommer ihåg....hahhahahaha

2010-04-16 @ 10:41:32

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0