HIF vann

Det va helt underbart att se HIF ta hem segern idag på Olympia, vilken lycka. Hoppas det fortsätter på det här viset, mot ett SM-GULD!

Nu e jag hemma hos min kära man och ska mysa här hemma resten av söndagen. Billy ville först vila lite, han har ju jobbat hela helgen och tjänat in massa pengar till oss.
Jag och mamma har oxå fixat med min deklaration så nu är den inskickad men det kan hända att jag inte får mina pengar förrän i december eftersom jag bor utomlands. Fattar inte varför för det låter bara så löjligt att det ska bli förseningar för att jag bo i danmark. Hoppas dock att jag får dom nu till sommaren.

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0